Printix Cloud Print

En enklere og sikrere måte å administrere skrivere og utskrift for organisasjonen din i skyen

Fra kr 29,-

Moderne skyutskrift

En person som henter printet ark fra printer - Printix cloud print

Uavhengig
Printix gjør det mulig for deg å administrere skrivere fra skyen uavhengig av hvilken type eller produsent av skriver du har i bedriften.

Støtter alt
Løsningen støtter alle type nettverks-skrivere, multifunksjon og kopimaskiner fra de fleste produsenter.

Sparer kostnader
Du kan unngå å binde deg til dyre kopi-avtaler. Velge rimeligere printere med samme funksjonalitet i kombinasjon med Printix.

Enklere og sikrere utskrift fra skyen

«Med Printix kan du skrive ut når som helst, hvor som helst fra hvilken som helst enhet til hvilken som helst skriver. Løsningen er perfekt integrert med Microsoft 365, og gir deg en sikker og kryptert skyprint hele veien fra PC til skriver.»

John Egil Wegger
Kunderådgiver

John Egil Wegger

Dette er fordelene med Printix

Printix bidrar til å effektivisere utskriftsprosessen i virksomheten din med en skyløsning for administrasjon av skrivere. Du får en brukervennlig utskrifts-håndtering, reduserte kostnader, og kontroll over utskriftsmiljøet ditt. Resultatet er økt produktivitet og sikkerhet.

Utskrift fra alle skrivere

Printix støtter alle type skrivere. Det gir deg friheten til å kjøpe akkurat den printeren eller kopimaskinen du ønsker å bruke.

Utskrift fra PC

Løsningen fungerer like fint på PC eller Mac. Her kan du selv velge hva slags maskiner du vil bruke i virksomheten din.

Utskrift fra mobil

Printix lar deg enkelt skrive ut dokumenter fra mobile enheter som iPhone, Android og nettbrett.

Integrert med Microsoft 365

Løsningen fungerer perfekt sammen med Microsoft 365, og gir deg sømløs og brukervennlig utskrift fra dine Microsoft tjenester.

Automatisk installasjon

Skrivere installeres automatisk for brukere slik at de ligger klare når brukeren logger seg på.

Administrasjon

Det er enkelt å administrere brukere, drivere, og tilgang til skrivere, i den webbaserte Printix portalen.

Sikker utskrift fra skyen

Printix er designet for å håndtere utskrift på en sikker og brukervennlig måte. Løsningen gjør det enklere å installere skrivere, oppgradere drivere og administrere utskrifter. Løsningen sørger også for at sensitive dokumenter ikke ligger åpent og tilgjengelig.

1

Kryptert utskrift

Printix sikrer utskriften mellom PC og skriveren ved å kryptere den slik at den ikke kan leses av uvedkommende.

2

Sikker utskrift

Du kan slippe utskriften på printeren ved å frigjøre den på mobilappen når du står ved skriveren. Slik blir ingen sensitive utskrifter liggende åpent på skriveren.

3

Tilgangskontroll

Du kan kontrollere tilgangen til spesifikke skrivere og administrere utskriftskøer. Dette kan bidra til å forhindre uautorisert tilgang til skrivere.

4

Brukerautentisering

Brukere kan bruke utskrift fritt eller autentisere seg selv før de kan frigjøre utskriftsjobber. Brukernavn og passord, smartkort, mobilapp, QR kode eller andre metoder.

Slik hjelper vi deg i gang

Vi hjelper deg å komme i gang med Printix. Etableringen inneholder alt du trenger for å integrere skyprint med Microsoft 365, og aktivere løsningen for alle brukerne dine.

  • Integrere Printix med Microsoft 365
  • Administrere tilganger
  • Sette opp brukere
  • Rulle ut agent på PC/Mac
  • Migrere skrivere til skyen
  • Gir deg tilgang til App på mobil
En person som hjelper en annen med IT problemer - Printix cloud print

Se hvordan det fungerer

Reduser kostnader

Printix bidrar til å redusere utskriftsrelaterte kostnader, for eksempel papir, blekk/toner og binding til kopimaskinavtaler.

Bra for miljøet

Reduser papirforbruket og øk bevisstheten om utskriftskostnader, ved hjelp av Printix.

Brukervennlig

Printix gjør det enkelt å sette opp skrivere og har et intuitivt grensesnitt som gjør det enkelt å skrive ut fra PC, Mac eller mobile enheter.

Priser

Printix har en prismodell som består av to deler. Den ene er etableringen, og den andre er pris i forhold til hvor mange brukere du ønsker at tjenesten skal omfatte.

En som står med mobilen i hånden ved siden av en printer - Printix cloud print

Printix Cloud Print

kr 29,-

Pr. bruker pr. mnd

  • App for PC, Mac eller Mobil
  • Oppsett av printer
  • Integrasjon til Microsoft 365
  • Automatisk utrulling av skriver
  • Tilgangskontroll
  • Sikker print
  • Support


*Etablering 2.990,- pr. bedrift

Ofte stilte spørsmål

Here er 5 grunner til at du skal velge Printix i virksomheten.

  • Effektivitet:
    Printix forenkler utskriftsadministrasjonen ved å tilby en skyløsning som lar deg administrere skrivere og utskriftsoppgaver sentralt. Dette sparer tid og ressurser ved å redusere behovet for manuell administrasjon av utskriftsenheter.
  • Kostnadsbesparelse:
    Ved å optimalisere utskriftsprosessen kan Printix bidra til å redusere utskriftsrelaterte kostnader, for eksempel forbruksvarer som papir og blekk/toner. Det kan også hjelpe deg med å minimere uautoriserte utskrifter, noe som reduserer unødvendige utgifter.
  • Sikkerhet:
    Printix gir bedre kontroll over hvem som har tilgang til utskriftsressurser og hva som skrives ut. Dette bidrar til å opprettholde datasikkerheten og personvernet i virksomheten din.
  • Fleksibilitet:
    Med en skybasert løsning som Printix, kan ansatte skrive ut fra ulike enheter, inkludert mobiltelefoner og nettbrett, uavhengig av hvor de befinner seg. Dette gir en mer fleksibel arbeidsflyt.
  • Miljøhensyn:
    Ved å redusere papirforbruket og øke bevisstheten om utskriftskostnader, kan Printix hjelpe virksomheten din med å ta mer bærekraftige beslutninger når det gjelder utskriftsbruk.

Derfor er det lurt å bruke Printix for HR

  • Sikkerhet og sporbarhet:
    Du kan opprettholde sikkerheten til sensitive HR-dokumenter ved å kontrollere hvem som kan skrive ut hva, og samtidig ha en sporbar historikk over utskrifter, noe som kan være nyttig for etterlevelse av retningslinjer og revisjon. Printix hjelper deg med å administrere HR-relaterte dokumenter og utskrifter mer effektivt og sikkert.
  • GDPR og sensetive dokuementer:
    Med Printix kan du forhindre at dokumenter ligger åpent på skrivere, eller er synlige for andre når du skal hente utskriften. Du kan selv velge å slippe utskriften via mobilappen når du står ved skriveren. På denne måten hindrer du innsyn og at sensitive dokumenter ligger åpent.

Slik fungerer prismodellen.

Prisen på Printix består av to deler. Den første delen er en fastpris på etableringen av løsningen, den andre delen er antall brukere som du ønsker å sette opp Printix på. Her i dette eksemplet har du en Printix løsning med 20 enheter.

Brukeren kan både ha Printix installert på PC og mobil. Du betaler kun for brukeren og ikke antall enheter som blir benyttet av den ansatte.

PrismodellAntPris
Etablering og oppsett av Printix for bedriften12.990,-
Antall brukere pr. mnd20580,-
Sum 3.570,-


Grunnetableringen inkluderer

  • Oppsett og klargjøring av Printix tjenesten
  • Integrasjon til Microsoft 365
  • Migrering av en skriver til Printix på et nettverk

Dette er ikke inkludert i grunnetableringen

  • Flere skrivere
    Har du behov for å migrere flere skrivere kan du regner med ca 1 time ekstra for oppsett pr. skriver.
  • Større netverk
    Har du flere lokasjoner med eget nettverk bør du regne med noen ekstra tid for oppsett av disse.
  • Oppsett av app i Microsoft Intune
    Du kan få satt opp automatisk app utrulling av Printix i Intune. Dette tar ca 1 time å klargjøre.

Nei, det er ingen binding på Printix

  • Du betaler månedlig for antall Microsoft 365 brukere som benytter tjenesten.
  • Du kan si opp tjenesten når som helst før den fornyes for en ny periode.
  • Tjenesten fornyes automatisk for en ny måned dersom den ikke sies opp.

Printix følger med i vår Smart Bedrift pakke som er en samlepakke med vår beste support, Microsoft 365 Premium og topp sikkerhets verktøy. I denne pakken sparer du opptil 40% på priser og abonnement ved å kjøpe alt samlet. En IT-pakke som gir deg mye IT for pengene.
Les mer om Smart Bedrift her

Kontakt oss

Åpningstider

Mandag – Fredag: 08.00 – 16.00

Send oss gjerne en melding ved å fylle ut kontaktsskjemaet, så kontakter vi deg så fort vi er ledige.