Brannmur som en tjeneste

Få et sikkert og stabilt nettverk som stopper truslene før de når brukerne dine.

AGS ansatte ser på skjermen og smiler - Brannmur

Stabilt og sikkert nettverk som beskytter brukerne dine mot dataangrep

Med brannmur-som-en-tjeneste får du et sikkert nettverk med høy ytelse inkludert drift, support og sikkerhetsoppdateringer til en fast pris. pr. mnd. som beskytter brukerne dine

  • Profesjonell brannmur
  • Inkludert drift og vedlikehold
  • Fri support
  • Stabilt med høy ytelse
  • Alltid sikker og oppdatert
  • Få et forutsigbart IT-budsjett

Fordelen med en Cisco partner

AGS er en sertifisert Cisco Meraki partner som oppfyller de årlige kravene til Cisco på kompetanse, leveranse og kundetilfredshet.

Som Small Business Specialized partner har vi en unik erfaring som vi kan gi deg på nettverk og sikkerhet for bedrifter opptil 300 brukere.

Bilde tatt ovenfra og ned med en person som sitter foran skjermen - Brannmur
Cisco partner logo

Populære brannmur pakker

Start MX67


Cisco MX67 - Brannmur

fra 470,- / pr. mnd.

Startpunktet for økt sikkerhet og trygghet for små og mellomstore bedrifter. Denne startpakken fra MERAKI er den enkleste måten du kan sikre ditt eksisterende utstyr mot trusler fra nettet.

SMB Pakken


Cisco-Meraki-MX68W_1 - Brannmur

fra 690,- / pr. mnd.

Bestselgeren for mindre bedrifter der du får brannmur med en komplett sikkerhetsløsning og nettverkspakke som inkluderer 10 nettverksporter med innebygget trådløst nettverk

Premium MX75


Premium MX75

fra 1350,- / pr. mnd.

Laget for opptil 200 brukere eller enheter og er optimalisert for en internettlinje med høy kapasitet.

Sammenlikning og prisliste brannmur

Modell

Brukere

Hastighet

VPN

Standard

Avansert

Cisco Meraki MX67

50

600 Mbps

300 Mbps

Kr 470,-

Kr 640,-

Cisco Meraki MX68

50

600 Mbps

300 Mbps

Kr 590,-

Kr 850,-

Cisco Meraki MX75

200

1 Gbps

500 Mbps

Kr 1350,-

Kr 2000,-

Cisco Meraki MX85

250

1 Gbps

700 Mbps

Kr 1860,-

Kr 2760,-

Cisco Meraki MX95

500

2 Gbps

800 Mbps

Kr 2550,-

Kr 4890,-

SMB Pakke

Startpakke for SMB Cisco Meraki MX68W

50

Innebygget trådløs

10 nettverksporter

Kr 690,-

Kr 970,-

*pris pr. mnd.

*pris pr. mnd.

Q&A

Etablering

Etablering av tjenesten koster 990,- kr. pr. enhet som du ønsker å legge til i nettverks-abonnementet.

  • Dette gjelder også ved oppdatering til kraftigere modell, abonnement og utvidelser av systemet basert på dine ønsker.

Ved etablering av tjenesten får du også inkludert inntil 2 timers arbeid pr. enhet for oppsett av grunnkonfigurasjonen.

Dette får du inkludert i grunnkonfigurasjonen av din brannmur

  • Aktivering av portal, lisens og tjeneste
  • Aktivering og test av enhet, oppdateringer og programvare
  • Brannmur: Oppsett av enhet med internettkonfigurasjon, LAN IP og nettverkstjenester
  • Mobil backup på Brannmur dersom dette er valgt.
  • Videre tilpasninger og utvidelser, konfigurasjonsendringer, eller mer omfattende og tidkrevende spesialkonfigurasjon av f.eks. brannmurer belastes som konsulentarbeid etter medgått tid.



Selv om det meste av support er inkludert, er det noen områder som ikke dekkes av avtalene.

Du får fortsatt support selv om saken ikke dekkes av avtalen din. Arbeid som går utover avtalen faktureres etter medgått tid.

Følgende support er ikke inkludert:

  • Montering av utstyr ute på kunde-lokasjon
  • Kabling og patching
  • On-site-support, drift og feilsøking.

Det betyr at AGS er en sertifisert Cisco Meraki partner som oppfyller de årlige kravene til Cisco på kompetanse, leveranse og kundetilfredshet.

AGS har rådgivere, teknikere og support-medarbeidere som har oppnådd sertifiseringen på salg og support som omfatter produkt kunnskap, sikkerhet og grunnleggende kunnskap om administrasjon av tjenestene.

Ja, tjenesteavtalen varer i 3 år.

  • Avtalen fornyes automatisk med 1 år av gangen etter at hovedperioden på 3 år er over dersom du ikke sier opp avtalen eller ønsker å bytte utstyr.

Fri support

  • Alle henvendelser til AGS IT-partner som gjelder support på tjenesten inkluderer inntil 30 minutter fri support-arbeid.
  • Videre arbeid utover 30 minutter belastes for medgått tid som konsulentoppdrag.

Responstid og tilgjengelighet

  • Du kan kontakte kundesenteret med en support henvendelse fra kl 08 – 16.00, mandag – fredag.
  • Vår responstid er senest innen 4 timer innenfor normal arbeidstid dersom sak er registrert direkte via kundesenteret pr telefon, supportsiden eller chat.

AGS vil holde brannmuren din automatisk oppdatert for deg slik at det fungerer optimalt og sikkert.

  • Dette inkluderer program oppdateringer som gjør utstyret bedre eller at det får mer funksjonalitet.
  • Du vil også får oppdatert utsyr med sikkerhetsoppdateringer som både gjør utstyret sikkert men også nettverksløsningen din tryggere.

Ved feil på brannmuren vil du få satt opp låneutstyr til feilen er rettet, eller du får ny enhet som erstatter den med feil dersom det er nødvendig.

Ja, AGS har dyktige teknikere som kan komme ut til deg for å hjelpe deg.

  • Vi hjelper deg gjerne med montering av utstyr, kabling og patching.
  • Du får tekniske sertifiserte konsulenter som kan rykke ut til bedriften din og hjelpe deg med brannmuren din eller nettverk, server og PC.
  • Har du behov for hjelp på stedet faktureres reisetid + medgått tid ute hos deg.

Kontakt oss

Åpningstider

Mandag – Fredag: 08.00 – 16.00

Send oss gjerne en melding ved å fylle ut kontaktsskjemaet, så kontakter vi deg så fort vi er ledige.