Bestille ny bruker på Microsoft 365
Trenger du hjelp til Windows 11 oppgradering?
Express support
Fyll inn så bare fikser vi det!
Slette bruker på Microsoft 365
Alltid inne. Klar til å hjelpe.
Drop-in
Du kan levere inn maskinen din for
oppgradering, installasjon og support.
Vi har lånemaskin til deg imellomtiden.
Fjernsupport
Vi overtar din skjerm via
fjernstyring for å løse
problemene raskt og uten reisetid.
Telefonsupport og chat
Ta kontakt med oss
dersom du ønsker hjelp til å raskt
løse dataproblemer
Lyst til å bli kunde? Her finner du alle våre avtaler.
Andre ting du kanskje trenger hjelp til
Innsyn i e-post når en ansatt slutter - GDPR og regler for innsyn
Spørsmål om GDPR og innsyn i e-post når noen slutter
Det er ikke alltid like lett å vite hvordan man skal forholde seg til e-posten, kalenderen eller annen data som tilhører en person som skal slutte eller blir sykemeldt over en lengre periode.
Få svar på de alle viktigste spørsmålene bør ta stilling til som ansatt eller leder i en bedrift med hensyn til GDPR rundt innsyn.
Vi har laget et eget innlegg til deg med video som besvarer disse spørsmålene.
Her er 3 bestemmelser bør være klar over
I følge datatilsynet er det ikke lov å:
- Beholde e-post til ansatte som har sluttet.
- Foreta innsyn i e-post til en annen ansatt.
- Videresende e-post fra en ansatt som har sluttet.
Les mer i artikkelen på bloggen vår om samtykke fra ansatt for innsyn
Reglementet gjelder også annen data som er knyttet til brukerens personlige jobbkonto. En jobbkonto eies av bruker ikke av arbeidsgiver og faller derfor under personvern.
Har dere et eget kundesenter?
Ja, AGS IT-partner har et eget kundesenter
- Kundesenteret er bemannet med minst 4 ressurser hele tiden.
- Du kan nå kundesenteret dersom du trenger hjelp eller bistand alle arbeidsdager mellom 08.00 -16.00
- Trenger du support utover åpningstiden kan du avtale det med en konsulent på forhånd.
- Du kan få raskt hjelp via chat på nettsiden vår, support@ags.no på e-post, eller pr. telefon 33 29 10 20.
- Kundesenteret gir deg rask hjelp over hele landet, alt du trenger er å ta kontakt med oss. Les mer om ring-så-mye-du-vil og all-inclusive supportavtaler på Office 365 og IT-support her>
Du kan enkelt registrere din support sak her 😊
Jeg vil gjerne si opp min backuptjeneste hos AGS IT-partner
Hvordan sier jeg opp backup-tjenesten med dere?
Siden backup er så viktig vil vi være helt sikre på at du er inneforstått med at du stopper tjenesten slik at den ikke lenger tar backup.
Så vi vil gjerne at du bekrefter henvendelsen din her elektronisk.
- Du vil få en melding på e-post middelbart etter at du har sendt inn henvendelsen.
- Det blir automatisk opprettet en sak på henvendelsen i vårt sakssystem.
- Du vil få oppdatert beskjed så fort din backup er avsluttet og backup data er slettet hos oss.
Hvem kan si opp backup-tjenesten?
Daglig leder er juridisk ansvarlig for bedriftens backup, så kun daglig leder kan si opp avtalen.
Når stopper min backup-tjeneste?
- Når du har sendt inn dette skjema anser AGS IT-partner det som oppsigelse av backupavtalen i sin helhet, og sletting kan skje samme dag som avtalens utløpsdato, og før ny periode påløper.
- Sletting av data og tilhørende tjenester, kan skje tidligere, men kun etter bekreftelse fra deg som kunde.
Kan jeg få en kopi av min backup av dere?
- Ja, det kan du få. Du finner et eget felt som du kan krysse av dette i den elektroniske henvendelsen din.
- Da tar vi gjerne en kopi av backup før den slettes på en USB disk. (Vi fakturerer hver påbegynt kvarter og for USB disk med nok kapasitet.)
Hva koster det å si opp avtalen?
Det koster ingenting å si opp tjenesten da du allerede har betalt for tjenesten til den utløper.
Ønsker du hjelp til å fjerne klientprogramvare på server eller PC så gjøres dette etter avtale med deg og faktureres pr. påbegynte kvarter.
Hvordan legger jeg til en e-postboks og en ny konto i Outlook
Slik legger du til en e-postboks og en ny konto i Outlook!
Dersom du har blitt medlem av en delt e-post som ikke fungerer eller bare vil ha din private mail og jobbmail på samme sted, så er løsningene mange og enkle i Outlook. Du kan se fremgangsmåten i videoen nedenfor eller lese hele artikkelen her
Møt vårt Kundesenter


Magnus Robstad Navjord
Teamleder Kundesenter

Fredrik Skjønhaug
2. Linje kundesenter konsulent

Roy Eriksen
3. Linje Senior kundesenter konsulent

Thomas Lerkenfeldt Petersen
1. linje Kundesenter Konsulent

Anton Kristiansen
Kundesenter konsulentSmilende support og alltid inne, klar til å hjelpe deg.
Aleksander Fevang fra kundesenteret har smarte tips til bedre nettsikkerhet
Møt Espen, en ekspert og god hjelp til lønn og økonomi systemer
Katja kan hjelpe deg med Microsoft Teams og Sharepoint
Bli medlem av Fredagstipset
Få spennende tips, oppdateringer og eksklusivt innhold for deg som bruker Office 365 og Windows.
Hvordan sette opp ukenummer i Outlook kalenderen?
Lage tøffe 3D presentasjoner i Powerpoint?
Eller lage en ordsky i Word?
Her finner du svarene og fremgangsmåten enkelt forklart slik at du kan gjøre det selv.