[av_revolutionslider id=’10’ av_uid=’av-5cq3p8v’]
Microsoft 365
Installasjon og oppsett av Microsoft 365 eller EMS pakken.
Pris fra 9.900,- kr.
[av_revolutionslider id=’10’ av_uid=’av-5cq3p8v’]
Fri support
Du får ubegrenset kritisk support til alle dine brukere.
Klar til bruk
Få nøkkelferdige pakker med all funksjonalitet klar til bruk.
Ingen binding
Du kan si opp abonnementet når du vil.
Nå kan du få nøkkelferdige pakker, ferdig satt opp med den funksjonaliteten du trenger og med inkludert support.
Installasjon og oppsett av Microsoft 365 eller EMS pakken.
Pris fra 9.900,- kr.
Legg til ubegrenset brukerstøtte for alle dine brukere på Office 365. Pris pr. bruker pr. mnd.
fra kr 50,-
Vil du ha en spesialtilpasset versjon av Microsoft EMS for din bedrift hjelper vi deg gjerne.
Ta kontakt for møte
Microsoft EMS hindrer at dokumenter blir sendt eller havner utenfor organisasjonen
Med 2 trinns autentisering hindrer du at noen kan stjele og overta brukerkontoer.
Med Singel-Sign-On vil brukerne logge seg enklere på flere tjenester uten å huske eller holde orden på mange passord.
Med egen brukerportal bytter brukerne passord selv så slipper du å bruke tid og penger på support.
Ha full kontroll på data og tilgang dersom noen mister enheten eller tidligere ansatte tar med seg mobilen sin når de slutter.
Et hackerangrep eller datayveri tar i gjennomsnitt 243 dager før det oppdages av bedriften.
76% av alle datainnbrudd skyldes mistet eller stjålet brukeridentitet.
Opp mot halvparten av norske bedrifter har blitt utsatt for en form for datakriminalitet, viser statistikk utført av Næringslivets sikkerhetsråd.
Se hvordan Microsoft 365 og Microsoft Enterprise Mobility + Security pakken kan hjelpe deg med å overholde EUs nye personvernlovgivning General Data Protection Regulation (GDPR). Du kan laste ned GRATIS PDF utarbeidet av Microsoft om hvordan Microsoft EMS kan være med på å gjøre overgangen til GDPR enklere.
Sjekk hvilken pakke og hvilken funksjonalitet du ønsker. Du har også mulighet til å starte med en enkel pakke for så å kunne hoppe over til en annen pakke med mer funksjonalitet senere. Vi tar gjerne et møte f.eks på Skype for å hjelpe deg med å kartlegge behov og funksjonalitet som du vil trenger. Møtet vil være helt GRATIS og uforpliktende for deg.
Når du har bestemt deg for hvilken pakke du vil ha blir vi enig om når du ønsker å få implementert løsningen. Sammen setter vi opp en plan og kartlegger hva slags funksjonalitet du vil ha, hvilke ressurser eller data du ønsker å at løsningen skal omfatte og hvordan du vil at løsningen skal settes idrift.
Her følger vi planen vi har laget sammen, og implementerer løsningen enten etappevis eller over en kortere periode. Du vil få hjelp av vårt tekniske team hele veien fra start til mål.
Brukeropplæringen får du via Skype, video eller på stedet hos deg. Vi tar ansvar for at dine brukere lærer seg løsningen.
Etter installasjonen og opplæring vil vi følge deg opp og se at du bruker tjenesten og løsningen riktig og slik du hadde sett for deg. Kanskje ønsker du mer funksjonalitet eller gjøre endringer på løsningen?
Hvordan blir Microsoft EMS pakken fakturert?
Du får en samlet faktura på pakken du velger hvert kvartal.
Jeg vil gjøre alt selv og trenger bare lisensen fra Microsoft?
I vår BASIC pakke finner du prisen fra Microsoft. Du betaler ikke mer for lisensen hos oss en det du gjør dersom du kjøper den direkte fra Microsoft.
Kjøper du Microsoft EMS abonnementet via AGS IT-partner får du i tilegg
Har jeg bindingstid dersom jeg tegner et abonnement?
Du har ingen bindingstid, abonnementet er gyldig frem til og med det kvartalet du har betalt for. Du kan si opp abonnementet når du vil innenfor dette tidsintervallet. Abonnementet blir automatisk fornyet dersom du ikke sier det opp.
Kommer pakken jeg velger ferdig satt opp og installert?
Ja, du får alt ferdig installert og satt opp. Hver pakke kommer med en fastpris på etablering pr. bruker, denne fastpris summen er det det koster for deg å få satt opp pakken med funksjonaliteten som følger med klar til bruk.
Kan jeg oppgradere pakken senere dersom jeg velger f.eks Basic eller Start?
Ja, det kan du! Du kan når som helst oppgradere pakkene. Du betaler kun det det koster for den nye pakken samt en engangsinvestering på etableringen.
F.eks dersom du vil oppgradere fra START til PLUSS vil du betale 149,- kr pr. mnd istedet for 99,- pr. bruker pr. mnd.
Engangsinvesteringen som du vil betale for etableringen når du oppgraderer fra START (490,-) til PLUSS (1190,-) vil ligge på 700,- kr (1190-490) pr. bruker.
På denne måten betaler du kun for de ekstra funksjonaliteten som du får i den nye pakken og ikke de du allerede har betalt for i den gamle.
Hva er 2-trinns autentisering?
Det betyr at du får ett ekstra lag med sikkerhet på dine brukerkontoer slik at det blir vanskeligere å stjele brukerid og passord. Dette fungerer på samme måte som du sikkert kjenner med kode eller mobil Bank-ID når du loggeer deg inn i nettbanken. Du kan f.eks verifisere kontoen din med en app på telefonen eller SMS.
Hva er Office 365 AD sync?
Det betyr at brukernavn og passord som du har lokalt på server synkroniserer med det du har i Office 365 skyen. Dette betyr du f.eks kan bytte ditt passord via brukerportalen på Office 365 og det du har lokalt samtidig. Da slipper du å forholde deg til ulikt passord lokalt og i skyen.
Hva er MDM løsning for mobile enheter?
MDM (Mobile Device Management) betyr at du kan styre hvilke applikasjoner og apper som brukeren skal ha fra bedriften på sin mobiltelefon eller nettbrett. Når brukeren logger seg på vil han/hun få alle applikasjonene som brukes av bedriften og som brukeren skal ha tilgang til automatisk installert på sin enhet. Her vel du også få mulighet til å fjern-slette applikasjoner og data som tilhører bedriften dersom enheten blir stjålet eller en ansatt slutter.
MDM betyr også at du får mulighet til å få oversikt over hvilke enheter som er knyttet eller brukes av bedriften. Her kan du sette automatiske regler på enheten, f.eks at den skal ha taste-lås på for å sikre telefonen.
Med MDM løsingen kan du også styre data som lagres på enheten.
F.eks kan du styre at brukeren lagrer jobbdata på apper som ikke er private men godkjent av bedriften.
Hvordan får jeg Microsoft Advanced Threat Analytics?
Microsoft Advanced Threat Analytics installeres på server lokalt eller på en egen server. Fastpris på oppsett av Microsoft Advanced Threat Analytics er kr. 9.900,-
Hva betyr kritisk support?
Kritisk support er inkludert i alle pakker og gjelder assistanse og hjelp dersom Microsoft EMS tjenesten ikke fungerer eller er i drift.
Hva er support for superbruker?
Vi har inkludert support for superbruker i alle våre pakker (med unntak av Basic). Med superbruker support kan IT-ansvarlig eller den utvalgte personen i bedriften som håndterer Offic e365 og Microsoft EMS få ubegrenset hjelp som dekker funksjonalitet som pakken inneholder. Superbruker koordinerer support fra alle sine brukere og kan få ubegrenset hjelp av oss på telefon, chat eller via fjernstyring. Du kan oppgradere support til å gjelde alle dine brukere, dette koster 25,- pr. mnd ekstra pr. bruker. F.eks dersom du har en START pakke og ønsker utvidet support for alle dine brukere vil regnestykker se slik ut (99 kr +25 kr =124 kr pr. mnd. pr. bruker.
Hva er Singel-Sign-On?
Singel-Sign-On betyr at du kan bruke et brukernavn og passord for å logge deg inn på flere tjenester. Da slipper du ha mange passord å forholde deg til. Med brukerportalen kan du resette passordet ditt en gang og fortsatt logge deg inn på alle tjenestene du bruker. Dette gjør håndteringen av passord enklere slik at du sparer penger på support.
F.eks har en av dine brukere tilgang til bedriftens Facebook side, kan du knytte brukerens ID til denne Facebook siden selv om brukernavn og passord på Facebook ikke stemmer overens med de brukeren har på Office 365. Når brukeren logger seg på med Office 365 ID vil Microsoft EMS «oversette» denne påloggingen til også å gjelde Faccebook, slik at det for brukeren ser ut som om han/hun har et passord. Dersom brukeren slutter kan du effektiv ta vekk koblingen mellom brukerID og Facebook siden slik at brukeren ikke lenger har tilgang til å redigere Facebook siden.
Hva er Office 365 AD Premium?
Office 365 Ad Premium er en utvidelse av Office 365 AD som du allerede bruker dersom du har Office 365. Office 365 AD er tjenesten som oppbevarer og kontrollerer at din brukeridentitet, passord og brukerinformasjon for å logge deg på Office 365 er riktig. Denne tjenesten har alle som er oppført som bruker på Office 365 og er den som godkjenner deg når du logger deg på Office 365.
Med utvidelse av denne gjennom Microsoft EMS til Premium kan du bruke denne til å logge deg kontrollert på Windows 10 maskiner uten å ha egen domene server lokalt.
Offie 365 AD Premium vil også gi deg full funksjonalitet til å bruke Singel-Sign-On, brukerportal for å bytte passord samt 2-trinns autentisering.
Må jeg sikre alle mine dokumenter?
Nei det trenger du ikke. Du kan/bør sikre de dokumentene som du mener er så viktige at du ikke ønsker at de skal komme på avveie, sendes utenfor organisasjonen eller til brukere som ikke skal ha tilgang,
Du vil få hjelp av oss til å klassifisere og velge ut hvilke type dokumenter og data som bør sikres i en egen Workshop.
Ingen av pakkene passer for meg, hva gjør jeg?
Dersom du ønsker å sette sammen en løsningen selv fordi du
Da lager vi en egen løsning for deg.
Vi bli enige om en fast pris på etableringen, implementering og support.